De wens van iedere marketeer

Een centraal dashboard met actuele klantgegevens direct beschikbaar voor klantgerichte communicatie

RetailBox+ is een complete oplossing om de marketingcommunicatie van ondernemingen met klanten te optimaliseren. We koppelen bestaande systemen met elkaar zodat één centraal dashboard met actuele klantdata beschikbaar is. Afhankelijk van de fase in de “customer journey” kunnen onze klanten gerichte marketing acties uitrollen op basis van actuele klantdata. Zeer geschikt voor beheer en/of opzetten Loyalty card.

Omdat we koppelen met bestaande CRM,Kassa-systemen, E-commerce en of ERP zijn de implementatiekosten relatief laag en is de implementatietijd kort.

Wij gebruiken bij de meeste koppelingen de Application Programming Interfaces (API’s). Dat kan dus varieren van Kassasytemen, tot E-commerce oplossingen. Hierbij zijn we met ons platform RetailBox+ in staat om de data in legio formaten en talen op te halen.

1
2
3
1

Customer Journey
Tailor made ingericht op de customer journey van onze klanten

2

Centrale Box met actuele klantdata

Of het nu vanuit de verschillende kassa’s is of vanuit de webshop. De klantgegevens zijn altijd actueel, gevalideerd en gesynchroniseerd. Direct beschikbaar voor marketing doeleinden.

3

OmniChannel

Afhankelijk van de doelstellingen kunnen marketing campagnes worden ingericht met gepersonaliseerde en relevante content voor het maximale effect en rendement van de marketing